Mindfulness program

Zašto vežbamo Mindfulness?

Vežbanjem svesne pažnje (Mindfulness) aktiviramo prirodnu sposobnost prisutnosti u sadašnjem trenutku.
Na taj način postajemo svesniji dešavanja u našem telu, umu, mislima i emocijama. Kroz proces posmatranja i razumevanja budimo unutrašnju otpornost, snagu i sposobnost upravljanja životnim okolnostima i promenama.

5 elemenata Mindfulness treninga

Kroz Mindfulness tehnike (vežbanje svesne pažnje) postižemo:

-Svesnost o telesnim senzacijama

-Svesnost o emocijama

-Svesnost o misaonim procesima

-Regulaciju pažnje I koncentracije

-Samo-svesnost kroz primećivanje unutrašnjih obrazaca mišljenja I osećanja.

Efekti Mindfulness programa svesne pažnje:

1.Veća stabilnost u stresnoj reakciji

2.Emocionalni balans

3.Mentalna ravnoteža

4.Bolje razumevanje i komunikacija s okruženjem

5.Veća fleksibilnost u reagovanju.

Mindfulness I stres

U savremenom svetu u kome je stres za veliki deo populacije postao svakodnevica, pojavljuju se i simptomi kao što su:

anksioznost

depresija

strahovi

panični napadi

problemi s memorijom i koncentracijom

hipertenzija

astma ili dijabetes

Dugotrajni stres takođe potiskuje imuni, reproduktivni I digestivni sistem.
Savremena naučna istraživanja preporučuju Mindfulness program svesne pažnje koji je pokazao velike rezultate u smanjivanju svih poremećaja nastalih kao posledica nekontrolisane i dugotrajne stresne reakcije.

Mindfulness-program za razvijanje svesne pažnje u današnjem svetu


Mindfulness-svesna pažnja je danas svetski poznat i priznat metod sistematskog mentalnog treninga.
S obzirom na sjajne rezultate koje je ovaj program postigao tokom poslednjih 40 godina, postao je najviše ikada ispitan i naučno dokazan program ove vrste u istoriji. Desetine hiljada stranica istraživanja su potpora i osnov za razumevanje  funkcionisanja tela i uma u stresnoj reakciji, ali i delovanja mindfulness metoda u kontroli stresa, kao i razloga zbog kojih je baš ovaj program toliko delotvoran.